Este posibil ca la un moment dat în activitatea unei firmei să iei decizia schimbării administratorului
Aceasta alegere poate să fie luată în urma constatării faptului că acesta nu se mai poate ocupa de problemele curente sau pur și simplu vrei să schimbi persoana care să se ocupe de firmă. Pentru acest lucru este necesar să demarezi niște demersuri legale pentru schimbare administrator de firmă București.
Suntem o companie specializată în diferite operațiuni în ceea ce privește înființările de firme sau diferite modificări și schimbări care pot avea loc, indiferent dacă este vorba despre SRL, PFA, II sau orice altă formă de întreprindere. Te putem ajuta cu servicii de schimbare administrator firmă în București sau în județul Ilfov.
Nu ezita să ne contactezi dacă îți dorești să afli mai multe despre acest serviciu și despre cum anume te putem ajuta. Schimbarea administratorului firmei este o decizie foarte importantă și trebuie luată cu simț de răspundere și cu hotărâre. Noul administrator trebuie să poată îndeplini cu succes toate cerințele și acțiunile în favoarea companiei. Astfel, schimbarea administratorului firmei trebuie să fie realizată după ce ai găsit un administrator capabil.
Servicii de schimbare administrator firmă în București – cum te putem ajuta
Un SRL poate să dețină unul sau mai mulți administratori, atât persoane fizice, cât și persoane juridice. Aceștia au rolul să îndeplinească voința societății exprimată prin hotărârile adunării generale ale asociaților, ori expusă de către asociatul unic. De aceea este important acest pas și trebuie să cunoști toate detaliile necesare.
Pentru schimbarea administratorului unei firme, ai nevoie de specialiști juriști care să te ajute să demarezi acest proces. Fie că vrei să schimbi numele existent cu altul, fie că dorești să prelungești/revoci mandatul administratorului curent, echipa de consultanți Flusim îți stă la dispoziție.
Ca munca ta să fie mai ușoară, ne vom ocupa noi de pregătirea actele necesare pentru acest demers. Astfel că echipa noastră de specialiști va redacta și atesta actele necesare modificării societății, va pregăti dosarul pentru depunerea la sediul O.N.R.C (conceperea, atestarea documentelor și completarea formularelor) și va depune actele la Registrul Comerțului. Totodată, ne vom ocupachiar și de plata taxelor aferente acestor proceduri. La final, vom ridica actele de la Registrul Comerțului și ți le vom înmâna conform cerințelor tale.
Pe scurt, te vom ajuta cu tot ce înseamnă schimbarea administratorului firmei, începând de la prima consultație și până la decizia finală a modificării. Ce anume vom face pentru tine:
- Completarea cererii pentru înregistrarea mențiunii
- Redactarea actului modificator, un act deosebit de important pentru firma ta, care trebuie să cuprindă toate detaliile acestei modificări
- Întocmirea dosarului, adăugarea tuturor documentelor necesare pentru acest proce
- Redactarea și conceperea actului constitutiv actualizat
- Obținem cazierul fiscal
- Depunem și ridicăm ulterior dosarul complet la Registrul Comerțului, practic tu nu mai trebuie să faci drumuri pentru schimbarea administratorului firmei tale din București
- Consultanță pe toată perioada procedurii în vederea informării stadiului dosarului și termenului de soluționare
La solicitarea ta, ne vom ocupa de serviciile juridice de care ai nevoie cu dedicare, profesionalism și rapiditate. Orice companie în special un SRL are nevoie de consultanță juridică, în special în vederea îndeplinirii legislației atunci când apar modificări importante.
Pe lângă schimbare administrator firmă te putem ajuta și cu servicii diverse din domeniul corporate precum înființare firmă, schimbare sediu firmă, modificare obiect activitate, schimbare denumire firmă, etc. Toate aceste servicii sunt realizate cu profesionalism, bazându-ne pe experiența pe care o avem cu companiile de pe piață. Ne preocupă să avem clienți mulțumiți și care își doresc să apeleze în continuare la serviciile noastre.
Cine poate fi noul administrator al firmei
Dacă alegi aceasta schimbare de administrator firmă București trebuie să cunoști mai multe detalii despre procedură, inclusiv cine poate fi noul administrator și ce poate face acesta. Astfel, pot să existe două tipuri de administrator: persoană fizică sau persoană juridică. În cel de-al doilea caz va fi necesar sa numești și un reprezentant din partea acesteia care se va ocupa efectiv de administrare. Un alt aspect important este acela cum că noul administrator nu este obligatoriu să fie și asociat al firmei, poate fi o persoană care nu a mai avut legătură cu firma.
Principala condiție pentru ca să demarezi procedura de schimbare administrator este ca acesta să nu aibă cazier fiscal, Registrul Comerțului fiind cel care se ocupă de aceste verificări. Poți oferi noul administrator puteri nelimitate sau puteri limitate și poate fi numit pe o perioadă limitată pe câțiva ani sau pe o perioadă nelimitată.
Un alt aspect important este acela că schimbarea administratorului produce de la sine o modificare a actului constitutiv al firmei și este obligatoriu să transmiți aceasta modificare în termen de cel mult 15 zile de la data emiterii hotărârii generale a asociaților sau a asociatului unic.
Acum că ai aflat cine poate fi noul administrator al firmei tale, nu rămâne decât să te hotărăști asupra unei persoane și ulterior te vom ajuta cu tot ce înseamnă întocmirea dosarului pentru schimbare administrator firmă București, sfaturi profesionale, până la decizia finală și modificarea actelor firmei cu datele noul administrator.
Care sunt puterile unui administrator în firmă
Dacă îți dorești să schimbi administratorul firmei tale, trebuie să știi și ce puteri poți să alegi pentru acesta: puteri limitate oferite de Hotărârea AGA sau de către Decizia Asociatului Unic, puteri nelimitate pentru a putea face orice dorește în firmă și oricând. De aceea este important să știi toate detaliile necesare pentru a ști ce puteri îi vei oferi noului administrator. Acesta poate fi numit pe o perioadă limitată sau nelimitată.
În cazul în care dorești mai multe detalii despre procesul de schimbare administrator firmă și despre ce atribuții va avea mai exact noul administrator, nu ezita să ne contactezi. Vei colabora și discuta doar cu specialiști cu o vastă experiență în procesul de schimbare administrator firmă București, care te vor îndruma în direcția necesară pentru ca totul să fie parcurs legal și în conformitate cu normele în vigoare.
Schimbare administrator firmă Ilfov
Acest serviciu de schimbare administrator firmă nu este disponibil doar în București. Dacă ai nevoie de un nou administrator pentru firma ta care se afla în Ilfov, ne putem ocupa de toate demersurile necesare. Administratorul care va veni în funcție va trebui să efectueze toate operațiunile cerute pentru a aduce la îndeplinirea obiectul de activitate al firmei. De aceea, trebuie să alegi un administrator de încredere care va ști de la început ce obligații și ce răspundere va avea.
Astfel, apelează la noi pentru o schimbare administrator firmă Ilfov și te vom ajuta să scapi de grija documentelor și a statului la cozi. Ne ocupăm de tot ce ține de partea legală și de relațiile cu instituțiile publice.